недеља, 20. јун 2010.

između je vatra,ne prestaje da gori
zašto ćutiš,između je ponor,dalekosežnost
otuđenosti
vreme oduzima,pročisti me svojom naivnošću
duhovni dodir uma tvog,zar ne želiš da poletimo
...smiraj je dana,leto budi iz učmalosti ljude
na ljuljašci,dočekujem ptice sa dalekog puta
lepota neba čini me tužnim,voleo bih da budem
gore
kada bi učinila ono zbog čega činim ja,nebo je
granica
dodir u senci,prestanak tišine,početak bola
koraci od snivanja,koraci od snova,memljivo
jutro,mamuran dan
raskalašne duše što izgubile su sve,uvek je
početak,uvek je kraj
između je vatra,ne prestaje da gori,na suprotnim
stranama mi,lažju okovani
daleko ću stići kroz tebe,tvoje telo je procep koji
ne želiš da zatvoriš
ja sam predan putnik,ostavljam zapise,dok
večnost ne počne
iluzija dok ne izbledi,hoćeš li se sećati trenutka
kada je nastao haos
kada smo zatvorili krug,ja i ti..

#Cause it"s not peace but death
We are loking for movement but getting only restlesness

3 коментара: